23 gru 2008

Robert Pattinson – nowa fryzura. What’s next? Trzecia wojna światowa?  

Robert Pattinson obciął włosy. Czy warto go nadal kochać?


Czy znacie to uczucie, gdy tracicie coś co bardzo kochaliście? Pamiętacie jak umarł Wam chomik? Albo jak wycofali ze sklepu ulubioną czekoladkę? Albo jak umarł Mufasa? Jak już pewnie wiecie z notatki DR ALEX Robert Pattinson ściął włosy. Tę smutną nowinę postanowiłam odreagować zapijając sześciopak Tramalu litrem wódki (czego Wam kochani czytelnicy absolutnie nie polecam!!!). Jako, że oglądałam dużo Grey’s Anatomy i Dr House’a udało mi się auto-odratować i jestem z powrotem z Wami (cmok cmok!). Jak Nowy Jork powstał po 9.11, jak Britney Spears powstała po Kevinie Federline, tak i ja powstanę po tym fryzjerskim ataku terrorystycznym na czyste piękno. Ścięte włosy Patinsona są trochę jak wykarczowany las tropikalny, chore misie panda czy dołki w związku Chucka i Blair. Rozdzierają mi serce!


Ale niech żywi nie tracą nadziei! Już za tydzień zamierzam przestać
nosić żałobę po włosach Roberta Pattinsona i ze szczerym zainteresowaniem zacząć śledzić rozwój sytuacji. Kto wie co tam może wyrosnąć? Poza tym nie należy zapominać, że Robert Pattinson ma też niby inne zalety: np. jak zgodnie stwierdziliście Robert Pattinson ma dużego! Robert, nie obcinaj go! On nie odrośnie!

A teraz ściskam Was i idę sprawdzić na Ebayu i Allegro czy nie da się kupić jakiś ścinków z ex-fryzu Roberta Pattinsona.


XOXO
DR DEMBOL

What next?

You can also bookmark this post using your favorite bookmarking service:

Related Posts by Categories



11 komentarze: to “ Robert Pattinson – nowa fryzura. What’s next? Trzecia wojna światowa?