25 gru 2008

Dwa teledyski Beyoncé na raz.  

Więcej pracy ma Beyoncé, mniej buziaczków ma Jay Z.

Super. Kolejna gwiazda chce nas sobą zemdlić. Czemu nie? Piosenka "Diva" to innowacyjny, jak na Beyoncé, szybki i energetyczny kawałek. Natomiast "Halo" to balladka o porywistych zwrotkach, której tekst zdecydowanie wykracza poza moje granice wytrzymałości na niesamowicie debilne teksty piosenek. Tytułowe "Halo" jest aureolą jej chłopaka-anioła, który w teledysku ma niebieskie oczy i spasiony ryj, jak na anioła przystało.




Nie wiem dlaczego, ale jak widzę te dwa teledyski wydaje mi się, że Knowles jest już bardzo znudzona tym co robi, albo to ja po prostu jestem znudzona nią. Chyba naprawdę nie mam już siły na Beyoncé, która od miliona lat bombarduje mnie swoją idealnością i stuprocentowymi hitami, a teraz jeszcze tak intensywnie - przecież jeszcze nie chce mi się rzygać na "If i were a boy" i nawet nie zdążyłam się podniecić "Single Ladies", a już dostaję bulletem z "Halo" i "Divą". Ok! Beyoncé we got it. Jesteś super utalentowana divą i pierdolniętą pracoholiczką. Doesn't Jay Z need hugs and kisses? Raczej nie wystarczy napisać o tym, że jest aniołem, trzeba mu też czasem obciągnąć. A poza tym to nie czas już na jakiegoś celebachora?

XOXO
DR ALEX

What next?

You can also bookmark this post using your favorite bookmarking service:

Related Posts by Categories



5 komentarze: to “ Dwa teledyski Beyoncé na raz.

  • Anonimowy
    25 grudnia 2008 22:19  

    zadajsie ze dr alex miał kiepskie swieta i postanowil sie wyzyc na beyonce.

  • Anonimowy
    25 grudnia 2008 23:00  

    beyonce to kobita pracujaca! dr alex zrozum ja!!!

  • Anonimowy
    27 grudnia 2008 03:59  

    Podobają mi się te klipy i piosenki. strasznie przesadzone to wasze oczernianie beyonce.

  • Anonimowy
    28 kwietnia 2009 21:51  

    A mnie sie juz miotowac chce jak widze jej faceciarski ryj. Nie wiem czemu ale ona i lopezka uznaly ze grube nogi, takie gdzie nie wiadomo jak znalezc kolana a uda maja objetosc bioder, sa sexy, Nie sa, na milosc boska.

  • Anonimowy
    2 lipca 2009 18:01  

    najbardziej z tej całej noty podoba mi się Twój boski tekst o Bee!
    DR ALEX KOCHAM CIE ;DD