16 gru 2008

Revolutionary Road: Leonardo DiCaprio i Kate Winslet - czy będzie znowu seks?  

Leonardo DiCaprio i Kate Winslet razem (w filmie Revolutionary Road)!

Jako, że zamiast serca mam kamień rzadko płaczę na filmach. Tylko dwa razy w kinie moje zimne oczy napełniły się łzami. Pierwszy raz, gdy umarł Mufasa w Lion Kingu (do dziś ciężko mi o tym pisać) drugi – na Titanicu.

Film Titanic na stałe wrósł w moje życie. Gdy ktoś przyłapie mnie na pluciu, mówię że odgrywam scenę z Titanica, wielokrotnie spierdalając się z podestów w klubie krzyczałam ‘I’m a king of the world’, a odcisk dłoni na zaparowanej szybie nierozłącznie kojarzy mi się z dymaniem. Titanic dał nam piękną ekranową parę – Leonardo DiCaprio i Kate Winslet. Chociaż ja ciągle liczę na Titanic 2, w którym ożywią cudownie Jacka Dowsona i Mufasę, film ‘Revolutionary Road’(w Polsce pod tytułem 'Droga do szczęścia') w którym Kate Winslet i Leonardo DiCaprio znowu zagrają parkę cieszy mnie niezmiernie.



Dzieło Sama Mendesa wpisuje się ewidentnie w ogólny klimat socjo-ekonomiczny: bida z nędzą, życie jest trudne, związki toksyczne, a jak chcesz mieszkać na przedmieściach, to lepiej żeby cię było stać na terapię lub/i narkotyki. Co ciekawe, o ile za czasów Titanica to Kate Winslet była tą brzydką od Leo, to teraz raczej Leondardo DiCaprio jest tym oblechem od Kate. Ale spoko Leo puka Rafael Bar, więc pewnie nie przejmuje się swoim postępującym wieprzowieniem.

W trailerze 'Revolutionary Road' upakowano tyle rozdzierających serce scen, że po 30 sekundach jego trwania widz staje się emocjonalnym wrakiem. Dlatego DR DEMBOL zaleca Wam kochani czytelnicy popić ten trailer wódką, tudzież zagryźć Valium.

XOXO
DR DEMBOL

What next?

You can also bookmark this post using your favorite bookmarking service:

Related Posts by Categories



9 komentarze: to “ Revolutionary Road: Leonardo DiCaprio i Kate Winslet - czy będzie znowu seks?